Nyheter forsiden

4 millioner kroner til kunst og kultur

Hovedutvalg for kultur fordelte onsdag 4,14 millioner kroner til 57 utviklingsprosjekter.

Støtte til reiseliv

Hovedutvalg for næring har fordelt midlar mellom dei ulike destinasjonsselskapa i Innlandet.

Ønsker å omdisponere brumidler

Fylkeskommunen ønsker å overføre 26,4 millioner kroner avsatt til Brandval hengebru til forsterking av andre bruer.

Vil jobbe sammen med fylkeskommunen

Hovedutvalg for utdanning ble onsdag orientert om arbeidslivets behov i framtida av sjefene i LO og NHO.

Vårrengjøring av fylkesveger i Innlandet i gang

Vårrengjøringen består i å koste og feie grus fra vegene. Det vil også bli plukket søppel langs vegene.

Vinnerne i Tankeplass 2 er kåret

Fire av fem idéforslag til kunst langs Pilegrimsleden er nå avgjort.

EU-prosjekt om inkludering

Innlandet fylkeskommune har fått EU-midler til et prosjekt om sosial inkludering i distriktsområder.

Bokbussens skrivekonkurranse 2024

Årets tema for konkurransen er grenser.

Utviklingsmidler i landbruket

Har du en idé til et utviklingsprosjekt innenfor landbruk? Da kan du søke om tilskudd. Vi behandler søknader fortløpende.

Total Uteservice AS skal drifte fylkesveger i Innlandet

Entreprenøren skal drifte og vedlikeholde 1586 kilometer fylkesveg i tre geografiske områder i Innlandet.