Nyheter forsiden

Stor interesse for Mjøsbyen

I løpet av få dager var det 60 000 klikk på et magasin i Aftenposten om Mjøsbyen sine ambisjoner.

Arbeid på Bjørnstad bru på Biristrand

Det blir vedlikeholdsarbeid på brua fra 4. mars fram til i sommer. I en periode før påske blir den helt stengt.

Vegarbeid på fv. 255 i Skåbu og Espedalen

Skadene som vegen fikk under ekstremværet «Hans» skal repareres. I Skåbu må vegen stenges for store kjøretøy.

Samlet fagfolk til transportseminar

Hvordan får vi en effektiv og klimavennlig godstransport i Innlandet?

Kontrollregner på tre bruer i Østerdalen

Nye føringer etter brukollapsen på Tretten gjør at trebruene på Tynset, Evenstad og Os må kontroll-beregnes.

Godt resultat i ei urolig tid

Innlandet fylkeskommune har gjort opp 2023 med et regnskapsmessig mindreforbruk på 18,9 millioner kroner.

Sammen for økt kunnskap om munnhelse

62 helse- og omsorgsarbeidere i Åsnes kommune fikk opplæring om munnhelse.

Vil at elbilister betaler mer bompenger

Fylkestinget vedtok onsdag å søke Statens vegvesen om å øke bompengesatsene for kjøretøy uten utslipp.

Velkommen til vårens webinarer om kulturminner!

Sjekk ut vårens foredrag om aktuelle tema som lokal verdiskapning, gjenbruk av bygg, landbrukets kulturlandskap og mye mer.

Vedtok ny eiendomsstrategi

Strategien skal blant annet bidra til å gi brukerne gode, effektive bygg til lavest mulig kostnad.