Nyheter forsiden

Vil gi penger til Senter for Bygdekultur

Fylkesutvalget gikk imot innstillingen til fylkeskommunedirektør Tron Bamrud.

Satser videre på folkehelse

Program for folkehelsearbeid skal styrke kommunenes langsiktige og systematiske arbeid med folkehelse.

Tidligst byggestart for Randklev vegbru om et år

Arbeidet med jernbanebrua på Ringebu må være ferdig før vegbrua kan repareres.

Refleks er den billigste livsforsikringen du kan ha

Ved å bruke refleks vil en unngå ulykker og mange nesten-ulykker i trafikken. Derfor må enda flere bruke refleks.

Nå kan du søke om tilskudd til kulturminner

Søknadsfristen er 1. november 2023.

– Ikke mulig uten Grønn framtid

Svein Ringstad hadde idéen til et nytt, innovativt produkt som forhindrer frostskader og sparer energi på hytta.

Dronning Sonjas skolepris 2023 går til Storhamar vgs

Prisen på 250 000 kroner blir delt ut av Hennes Majestet Dronning Sonja torsdag 30. november.

Steinalder i sentrum ved Hellefossen

Etnedal kommune inviterte til steinaldertime med avduking av informasjonsskilt om den eldste historia i Etnedal.

Kraftløftet Innlandet lanseres 3. november

LO, NHO og Olje- og energidepartementet har igangsatt den nasjonale satsingen Kraftløftet.

– Skuffende statsbudsjett

– Vi håpet på en positiv effekt av endringer i inntektssystemet, men dette statsbudsjettet er skuffende, sier Aud Hove.