Nyheter forsiden

Penger til svensk–norsk beredskapsprosjekt

Høgskolen i Innlandet får 750 000 kroner til et prosjekt om samfunnssikkerhet i grenseregionene.

Viktig valdreshistorie på kartet

Moderne teknologi gir oversikt over jernvinneanlegg frå vikingtid og mellomalder i alle kommunene i Valdres.

Vi hjelper bedrifter med å utvikle seg

Gjølstad Gård AS ønsker å utvikle både produktene sine og de ansatte. Det kan fylkeskommunen hjelpe dem med.

Jotunheimen kan vinne filmlokasjon-pris

Jotunheimen er én av fem finalister til å vinne pris for beste europeiske filmlokasjon.

Står du støtt?

Årets tema på ungdomskonferansen LoggINN var «Stå støtt» og i løpet av to dager ble det reflektert over dette.

Spesiell innsats for trafikksikkerhet?

Vet du om en kommune, enkeltperson, skole, lag eller forening som har lagt ned en spesiell innsats for trafikksikkerheten i Innlandet?

Ny nettside for deg som er ung i Innlandet

På UngInnlandet.no finner du oversikt over fylkeskommunens ungdomsordninger i Innlandet.

Innlandsmodellen i bygningsvern

Det skal være enkelt å eie fredete hus.

Innfører vinteraksellast på en rekke fylkesveger

Det innføres vinteraksellast på de fleste fylkesveger i Innlandet fra og med torsdag 23. november 2023.

Stort løft for fylkesveg i Nordbyen

Endelig får Prost Bloms gate i Gjøvik et tilbud til gående og syklende.