Fornyer Innlandsstrategien

Den nye Innlandsstrategien skal oppdateres på bakgrunn av ny kunnskap om fylket.

Satser videre på folkehelse

Program for folkehelsearbeid skal styrke kommunenes langsiktige og systematiske arbeid med folkehelse.

Konferanse om rasisme og bedre inkludering

Vi inviterer til gratis konferanse i fylkestingssalen på Hamar fredag 24. november kl. 10.00–14.45.

Tre av fire opplever stor trivsel

Mange innbyggere i Innlandet fylke har god helse og trivsel. Det viser folkehelseundersøkelsen fra FHI.

Nær 6 millioner kroner til folkehelse

Ni kommuner får til sammen 5,85 millioner kroner i folkehelseprogrammet Ung4Reg.

Det grønne Innlandet

Den nye regionale planen skal utforme, konkretisere og koordinere en offensiv klima- og miljøpolitikk i Innlandet.

Saman om eit tryggare fylke

Den nye regionale planen skal bidra til å vidareutvikle arbeidet med samfunnstryggleik og beredskap i Innlandet.

Inkludering i alle generasjoner

Det å ha plass til alle hele livet var et gjennomgående tema under Maihaugkonferansen 2023.

– Planen er et godt utgangspunkt

Hvordan kan Regional plan for det inkluderende Innlandet settes ut i livet?

Flere hundre ville si sin mening

Interessen for å delta på medvirkningskonferanser om skolestruktur og Innlandsstrategien har vært stor.