Penger til næringsprosjekter

Hovedutvalg for næring vedtok onsdag å gi penger til blant annet prosjekter innenfor reiseliv og matfag.

Fra idé til virkelighet med Grønn framtid

Med støtte fra Grønn framtid kunne Luc Wathelet utvikle et produkt som hjelper deg med å spare strøm.

Millioner til fem svensk-norske prosjekter

Fem prosjekter fra Innlandet får til sammen nær 13,4 millioner kroner i støtte fra Interreg Sverige-Norge-programmet.

Samling for landbruks- og næringsansvarlige i Innlandet

14. og 15. juni inviterer vi til samling for å gi faglig påfyll og bidra til nettverksbygging.

Vil inspirere til europeisk samarbeid

Målet med Europadagen 2023 er å inspirere kommunene til å utforske de mulighetene som ligger i europeisk samarbeid.

Millioner til internasjonale prosjekter

Fylkesutvalget vedtok tirsdag å gi penger til fem prosjekter i Innlandet med svenske samarbeidspartnere.

Fulgte elg, ulv og jerv i grenseområdene

Interreg-midler har gjort det mulig å gjennomføre prosjektet Grensevilt.

Midler til omstilling, fjøsutvikling og inkubatorer

Hovedutvalg for næring vedtok onsdag å gi penger til blant annet regional omstilling i Valdres og Nord-Gudbrandsdal.

Forlenger Cyberland-prosjektet

Hovudutval for næring meiner det er viktig å styrkje den pågåande satsinga på cybertryggleik.

Støtter prosjekter innen gjenbruk og VR

Hovedutvalg for næring vedtok onsdag enstemmig å gi støtte til tre prosjekter innen gjenbruk og VR.