To viktige veger inn til Gjøvik stenges i sommer

Østre og Vestre Totenveg blir stengt fra 19. juni på grunn av anleggsarbeidet i Strandgata.

Vedtok utbedring av 17 fylkesveger

Fylkestinget har vedtatt hvordan 59 millioner kroner til utbedring av fylkesvegene i 2024–2025 skal fordeles.

Fylkestinget krever mer penger til fylkesvegene

Dette var det bred enighet om, da fylkestinget vedtok en uttalelse til ny Nasjonal transportplan (NTP) for 2025 - 2036.

Landets femte trafikksikre fylkeskommune

Trygg Trafikk har godkjent Innlandet som trafikksikker fylkeskommune for sitt arbeid med trafikksikkerhet.

Åpnet to vinterstengte veger

Fylkesveg 252 til Eidsbugarden og fylkesveg 2442 Værskei – Lenningen ble åpnet for sommersesongen fredag 9. juni.

Finsveen bru på Raufoss skal asfalteres

Brua mellom riksveg 4 og fylkesveg 2368 blir stengt for biler fra 7. til 23. juni.

Utbetring av fylkesvegar i Nord-Fron og Dovre

Fylkeskommunen skal gjere vedlikehaldsarbeid på Rustvegen og vegen mellom Toftemo og Dombfoss.

Tre fylkesveger i Vestre Toten skal utbedres

Fylkeskommunen skal utføre omfattende vedlikehold av ca. 12 kilometer fylkesveg i Vestre Toten i år.

Fortsetter oppgradering av fylkesveger i Trysil og Åmot

Fylkeskommunen fortsetter oppgraderingen av veger rundt Osensjøen, og i år er det fv. 2158 og fv. 2160 som står for tur.

Steinsetbygdvegen i Etnedal rustes opp

Fylkeskommunen fortsetter med tiltak på fylkesvegen som går mellom Etnedal og Nord-Aurdal.