Over 111 millionar kroner til breiband

Både statlege og fylkeskommunale midlar til breiband vart fordelte i hovudutval for næring onsdag.

Penger til utvikling av industrien

NCE Manufacturing, Klosser Innovasjon og Skogselskapet i Hedmark får penger til industriprosjekter.

Treffpunkt for landbruk og reiseliv

Nærings- og landbruksansvarlige i nesten alle kommunene i Innlandet møttes denne uka i Trysil på to-dagers samling.

Hvordan gjøre reiselivet mer bærekraftig?

Dette har Gro Svarstad bidratt til å svare på gjennom arbeidet sitt i Reisemålsutvalget.

14 spennende prosjekter i Innlandsporteføljen

-  Mange prater om det grønne skiftet, men vi gjør noe med det, sa fylkesordføreren da Innlandsporteføljen ble lansert.

Penger til næringsprosjekter

Hovedutvalg for næring vedtok onsdag å gi penger til blant annet prosjekter innenfor reiseliv og matfag.

Fra idé til virkelighet med Grønn framtid

Med støtte fra Grønn framtid kunne Luc Wathelet utvikle et produkt som hjelper deg med å spare strøm.

Millioner til fem svensk-norske prosjekter

Fem prosjekter fra Innlandet får til sammen nær 13,4 millioner kroner i støtte fra Interreg Sverige-Norge-programmet.

Samling for landbruks- og næringsansvarlige i Innlandet

14. og 15. juni inviterer vi til samling for å gi faglig påfyll og bidra til nettverksbygging.

Vil inspirere til europeisk samarbeid

Målet med Europadagen 2023 er å inspirere kommunene til å utforske de mulighetene som ligger i europeisk samarbeid.