Bli med på Europadagen i Innlandet 15. mai!

Vi inviterer til en spennende dag i Mjøstårnet, Brumunddal. Lær mer om sirkulærøkonomi og europeisk finansiering.

Støtte til mat, VR-satsing og innovasjon

Hovedutvalget for næring bevilget penger til Matfylket Innlandet, VRINN, Klosser innovasjon, Skåppå og Vaager Innovasjon.

Støtte til reiseliv

Hovedutvalg for næring har fordelt midlar mellom dei ulike destinasjonsselskapa i Innlandet.

EU-prosjekt om inkludering

Innlandet fylkeskommune har fått EU-midler til et prosjekt om sosial inkludering i distriktsområder.

Utviklingsmidler i landbruket

Har du en idé til et utviklingsprosjekt innenfor landbruk? Da kan du søke om tilskudd. Vi behandler søknader fortløpende.

Utvikler seg med forskning og ung kompetanse

Bedriften IQU på Skarnes får hjelp fra fylkeskommunen for å oppfylle sine internasjonale ambisjoner.

Over 100 millioner kroner til næringsutvikling

Hovedutvalg for næring tildelte onsdag drøyt 104 millioner kroner til næringsutvikling i Innlandet.

Forskere møtte lokalmatprodusenter

Målet for samlingen var å få opp ett eller flere forskningsprosjekter innen lokalmatproduksjon i Innlandet.

Satser enda mer på Innlandsporteføljen

Fylkeskommunen oppretter en tilskuddsordning for å styrke innsatsen mot Innlandsporteføljen.

Innlandet må opp og fram!

Agenda Innlandet 2024 forsøkte å gi svar på hvordan vi skal få det til.