Nyheter forsiden

140 millioner kroner til idrettsanlegg

180 søknader om spillemidler til anlegg i Innlandet ble innvilget i hovedutvalg for kultur onsdag.

12 kulturarenaer får spillemidler

Hovedutvalg for kultur fordelte 8,6 millioner kroner til kulturarenaer onsdag.

Vinneren av Bokbussens skrivekonkurranse er kåret

Vi gratulerer Eline Stene Johansen på 6. trinn ved Trintom skole på Gran.

Starter klipping av vegkantene

Den første runden med klipping av vegkantene langs fylkesveger i Innlandet starter denne uken.

Fylkesveg 257 i Heidal stengt på grunn av rasfare

Heidalsvegen er stengt i Skjerdalen, der fylkeskommunen utbedrer vegen etter raset som gikk i august i fjor.

Hvordan skal reiselivet være i framtida?

Vi vil gjerne ha ditt innspill i arbeidet med den nye reiselivsstrategien for Innlandet.

Folketallet i Innlandet fortsetter å øke

Ved utgangen av mars 2024 var vi 376 852 innbyggere i Innlandet. Det viser ferske tall fra Statistisk sentralbyrå.

Ser på tiltak på de to største fylkesvegene

Ei prosjektgruppe er i gang med å se på hvordan 400 millioner kroner kan heve standarden på fv. 24 og fv. 33.

Jobber sammen mot doping

Antidoping Norge og Innlandet fylkeskommune har inngått en ny avtale om å jobbe sammen mot doping.

Inviterer ungdom til møte om skole- og tilbudsstruktur

Ungdomsråd, elevråd og Elevorganisasjonen er invitert til et informasjonsmøte om ny skole- og tilbudsstruktur.