Nyheter forsiden

Inkludering i alle generasjoner

Det å ha plass til alle hele livet var et gjennomgående tema under Maihaugkonferansen 2023.

Utbetring av fylkesvegar i Nord-Fron og Dovre

Fylkeskommunen skal gjere vedlikehaldsarbeid på Rustvegen og vegen mellom Toftemo og Dombfoss.

Tre fylkesveger i Vestre Toten skal utbedres

Fylkeskommunen skal utføre omfattende vedlikehold av ca. 12 kilometer fylkesveg i Vestre Toten i år.

Sommerles er i gang!

Torsdag 1. juni 2023 starter den nasjonale lesekampanjen Sommerles, og alle barn i Innlandet kan bli med.

Penger til næringsprosjekter

Hovedutvalg for næring vedtok onsdag å gi penger til blant annet prosjekter innenfor reiseliv og matfag.

Flere tiltak får spillemidler

Innlandet fikk drøyt 7 millioner kroner mer i spillemidler for 2023 enn forventet. Dermed får flere tiltak penger.

Steinsetbygdvegen i Etnedal rustes opp

Fylkeskommunen fortsetter med tiltak på fylkesvegen som går mellom Etnedal og Nord-Aurdal.

Bli med på lansering av Innlandsporteføljen!

Ser du muligheter for deg og din virksomhet i det grønne skiftet? Da må du bli med på lanseringen av Innlandsporteføljen.

En verdig vinner

Hania Majdanik fra Hedalen barne- og ungdomsskole virkelig sprudlet av fortellerglede i Bokbussens skrivekonkurranse.

Skal heise siste del av midlertidig bru på Tretten

E6 må stenges i nesten to uker fra 30. mai mens bruelementene over E6 monteres.