Etterlyser gode ledere

Innlandet fylkeskommune lyser ut stillingen som kultursjef og stillingen som sjef for kompetanse og tannhelse.

Eksteriørbilde av fylkeshuset på Hamar. I forgrunnen er en statue av to figurer i bevegelse. - Klikk for stort bildeAvdelingen for kompetanse og tannhelse holder til her ved fylkeshuset på Hamar. Kulturavdelingen holder til ved fylkeshuset på Lillehammer. Frøydis Haug/IFK

Det er to svært viktige lederstillinger som nå er lyst ut.

– Begge er viktige stillinger for videreutviklingen av Innlandet, sier fylkeskommunedirektør Tron Bamrud.

Han ønsker gjerne at aktuelle personer tar kontakt for å snakke om hvordan de kan bidra på Innlands-laget.

Søknadsfristen for begge stillingene er 4. april.

Ny kultursjef

Vi søker en leder som har faglig ballast innen kulturområdet, er kreativ og som er flink til å bygge relasjoner. Han eller hun vil få det øverste ansvaret for 120 medarbeidere fordelt på syv fagseksjoner: Kunst og kultur, Den kulturelle skolesekken. Fylkesbiblioteket, Idrett, fysisk aktivitet og friluftsliv, Fylkesarkivet og Kulturarv som omfavner både bygg og landskap og arkeologi.

Søk stillingen som kultursjef

Ny kompetansesjef

Vi søker en leder som er en erfaren endrings- og utviklingsleder. Han eller hun må være en god lagleder som skaper engasjement og samarbeid. Den nye lederen vil ha det overordnede ansvaret for 23 videregående skoler, 1 fagskole, 2 folkehøgskoler, 9 karrieresentre og 40 tannklinikker.

Søk stillingen kompetansesjef