Nyheter forsiden

Felles UKM i Innlandet for første gang

I helgen braker det løs med 270 ungdommer på kulturfestival!

Flerbrukshall, sykkelløype og dagsturhytter får spillemidler

Politikerne har vedtatt hvordan spillemidler til anlegg og fysisk aktivitet skal prioriteres i Innlandet for 2023.

Midler til omstilling, fjøsutvikling og inkubatorer

Hovedutvalg for næring vedtok onsdag å gi penger til blant annet regional omstilling i Valdres og Nord-Gudbrandsdal.

Forlenger Cyberland-prosjektet

Hovudutval for næring meiner det er viktig å styrkje den pågåande satsinga på cybertryggleik.

E6 stengt igjen ved Tretten

Arbeidet med ei midlertidig bru på fylkesveg 254 påvirker trafikken på E6. Nå er E6 stengt hele døgnet.

Fotosamling - vanlige detektorfunn i Innlandet

Før du søker etter oldsaker med metalldetektor, bør du vite hvordan de vanligste gjenstandene ser ut. Se bilder her.

Endring i ordning for unges tannbehandling

Alle unge i alderen 21–24 år får nå 75 % rabatt hos offentlige tannklinikker, mens 25–26-åringene mister sin rabatt.

Terje Storbakken fratrer som rektor

Terje Storbakken slutter som rektor på Lillehammer videregående skole.

Gjør døren høy, gjør porten vid

Diskusjonene var mange, og svarene få – akkurat slik det skal være på en medvirkningskonferanse om Innlandet.

Fylkesutvalget møtte topp-politikere i Oslo

Fylkesutvalget fikk lagt fram både utfordringer og muligheter i Innlandet da de møtte nasjonale politikere.