Byutviklingskonferansen 2024

Torsdag 14. november kan du delta på årets konferanse som skal bidra til å forme fremtiden for Gjøvik.

Byutviklingskonferansen 2024 - bildecollage og info - Klikk for stort bilde

Byutviklingskonferansen 2024 – Fremtidens byer, arrangeres av Gjøvik kommune, Innlandet fylkeskommune, Statens vegvesen og Byen Vår Gjøvik.

Konferansen foregår torsdag 14. november kl. 09.00–15:00 på Quality Strand Hotel Gjøvik.
Registrering fra kl. 08.30.

Målgruppe

Vi samler aktører fra næringslivet, offentlig sektor og andre engasjerte i byens vekst og utvikling for en inspirerende dag.

Tema

Årets konferanse har spesielt fokus på befolknings- og næringslivsvekst, og vi kan by på et spennende program med blant annet følgende hovedtemaer:

• Perspektiver på bærekraftig utvikling og byutforming
  • Nye jobbmuligheter i regionen
  • Gjøviks fem viktigste byutviklingsprosjekter

Dette er en utmerket anledning til å knytte nye kontakter, bli inspirert av lokale og nasjonale eksperter, og bidra til å forme fremtiden for Gjøvik.

Les mer på Facebook

Påmelding

Meld deg på konferansen her

• Påmeldingsfrist 10. november 2024
  • Konferansen koster kr 850,- + mva. og påmelding er bindende.

Byutviklingskonferansen 2024 - bildecollage og info - Klikk for stort bilde