Bybussen skal nå flere i Søre Ål

Busslinje B2 på Lillehammer får ny trasé og flere avganger fra 19. august.

Samferdselspolitikerne samlet for å velge viktige mål

Hvilke mål skal Innlandet jobbe mot, i nytt handlingsprogram for fylkesveger?

Samferdselsministeren på brubefaring i Gudbrandsdalen

Jon-Ivar Nygård så på den stengte brua på Ringebu og den midlertidige brua på Tretten.

Ny vegbru på Braskereidfoss i Våler tidligst i 2026

Fylkeskommunen er glade Hafslund ECO vil bygge ny bru over Glomma i Våler. Ny bru forutsetter godkjennelse av NVE.

Randklev vegbru på Ringebu forblir stengt

Brua er svært overbelastet etter skadene den fikk under flommen i fjor og kan ikke åpnes før den er reparert.

Skal bygge kulvert på fylkesveg 250

Gammelt stål skal byttes ut med ny betong over Djupå, ca. sju kilometer nord for Dokka.

Gods- og næringsseminar 19. september

Et næringsliv i vekst – samtidig som bransjen omstiller seg til mer klimavennlige transportmetoder – hvordan skal vi få til det?

Mer penger til fylkesveg

Fylkestinget vedtok å gi mer penger til fylkesveg da de justerte budsjettet for 2024 onsdag.

Randsfjordferja innstilt i ei uke på grunn av service

Ferja skal sjekkes og rederiet skal utføre planlagt vedlikehold fra 22. til 30. juni.

Ny del av fv. 33 Strandgata er rustet opp

Gjøvik kommune og fylkeskommunen samarbeider godt om graveprosjektene i Gjøvik sentrum.